Meer meisjes en vrouwen in het voetbal.

Help jij Sarto deze doelstelling te behalen?

Voetbalvereniging Sarto heeft zichzelf onder andere als doel gesteld om meer meiden met plezier bij de club te laten voetballen. Én om meer vrouwen te betrekken als vrijwilliger bij onze prachtige club.

Hiermee sluiten we feilloos aan bij twee belangrijke doelstellingen van de KNVB waardoor we van hen veel steun hierbij kunnen verwachten. Via de visie ‘meer vrouwen in voetbal’ helpt de KNVB door middel van het aanbieden van verschillende programma’s, producten en diensten een club als Sarto om meer vrouwelijke leden en vrijwilligers aan zich te binden.

Ben jij degene die we zoeken om samen met ons en de KNVB deze doelstellingen te bereiken?

Deel jij onze gezamenlijke passie voor vrouwenvoetbal? Ben jij een student op zoek naar een afstudeerstage en/of een (aspirant) Sartolid die begaan is met het vrouwenvoetbal en kansen ziet om dit bij ons te implementeren?

Neem dan direct contact op met Björn Geerts (jeugdvoorzitter; bjorn.geerts@rksvsarto.nl)  of Edwin van Gorp (secretaris; edwin.vangorp@rksvsarto.nl).