Robb Udo nieuwe voorzitter van Sarto

De vacature van voorzitter is ingevuld.

Na het aftreden van Dennis Gamers, op 1 januari jongstleden, heeft Sarto even zonder voorzitter gezeten Het Sarto-bestuur is verheugd te melden dat de vacature is ingevuld. Robb Udo wordt de nieuwe voorzitter van Sarto.

Robb is geen onbekende binnen Sarto. Twee van zijn drie kinderen spelen al vele jaren bij onze club en zijn echtgenote en zijn derde kind waren beiden actief als barvrijwilliger in ons paviljoen. Robb is actief in het onderwijs als directeur van twee basisscholen in Oisterwijk. In dit bericht stelt hij zich nader aan jullie voor.

We zijn inmiddels gestart met het introductieprogramma van Robb om te zorgen dat hij zo snel mogelijk zijn enthousiasme, kennis en kunde in kan zetten voor onze mooie vereniging.